neděle 6. března 2016

Střípky z Jahodovky...

... Pár střípečků od nás z Jahodovky ...


... V plánu je kosmetická taška. No, už je i v procesu. Jen jsem na začátku sáhla po špatném odstínu látky. Neva. Však ono to nějak dopadne :) ...


... A když mašinka odpočívá, chystá se papírové tvoření ...


... Deníčkování s Rozárkou. Hafo obrázků, lepítek, pastelek... a hlava absolutně čistá :) ...


... To je tak, když máte doma marodu a musíte přehodnotit plány na jarní prázdniny. Neva, hlavně že je stále co tvořit :) I kluci mají na pilno - Adámkův nový stroj :) ...


... Adámek natíral a díky tomu letoun "Fieseler Storch" od samého začátku vypadá jako po těžkém boji :) ...


... A když máme něco dobrého na zub, práce jde hned snadněji :) ...

Věřím, že i Vám jde práce pěkně od ruky.

Mějte se moc pěkně!

Jola ***

8 komentářů:

  1. V detailu vypadá taška moc hezky, jsem zvědavá na detailní nafocení. A ta svačinka - mňam. Studenskou poznám kdekoliv.

    OdpovědětVymazat
  2. Náš Matouš taky lepil letadla jednu dobu. Vypadala dost podobně, na titěrnosti neměl trpělivost. Široký štětec a máznout :-)

    OdpovědětVymazat
  3. Jůůů Joli, vy jste zase krásně tvořili ✿✿✿ Jste teda šikulky, že i takovéhle krásně věci stíháte!! :) ..se štrůdlem mi děláš chutě :P
    Mějte se krásně, papa R.

    OdpovědětVymazat
  4. Nááhodou, Adámek je moc šikovný, když si dokáže letadýlko dotvořit podle svých představ :-) Šitíčko máš krásné, já se teď nějak víc věnuji klubíčkům...Jolanko,hlavně ať jste brzy zdraví ♥ Měj se krásně ♥ Hana

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Hanko, děkuji moc za milé zastavení! No, po dlouhé době jsem zahřála jehlu. Musela jsem toho využít, dokud se jí chtělo :) Já se těším na Tvé nové příspěvky :)

      Vymazat
  5. No koukám, co toho stihnete nemocní, co teprve, až se uzdravíte :o)
    Jolanko, moc chválím taštičku, kytičku i letoun, to je jasné!
    Měj se hezky, Helena

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Helenko, moc děkuji za milá slova! A to je teprve začátek prázdnin. Uvidíme, jak budou pokračovat :)

      Vymazat
  6. Fajnie, kolorowo u Was Jolu! A za oknem nadal szaro i buro.. Samolot Adamka super:) Dobrego Dnia Kobiet:))

    OdpovědětVymazat

Děkuji za Vaši milou návštěvu a krásné komentáře :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...