pátek 4. října 2013

Ochladilo se

Pamatujete si tyhle klopy?


... tak se holky dočkaly svých kapsiček a zase jeden restík ze seznamu škrtnutý


Keramický knoflík je úlovkem z dovolené. Pořád jsem si ho syslila... tak teď už našel své místo :)


Trošku hravosti - ať je ten život veselejší :)


Také Vás překvapily ranní mrazíky? Mě rozhodně ano. Sedíme si s Adámkem doma, léčíme neštovice a nachlazení a koukáme na to všechno z okna. Zastihlo mě to těžce nepřipravenou, jiřinky mi manžel stačil tak tak vyrýt. Teď už jsou v garáži nachystané přečkat zimu. Malou letošní hortenzii jsem balila do juty a obložila šiškama... první pokus, první zima... uvidíme na jaře :) Ještě je na zahradě dost práce, ale bohužel musí počkat, až budeme trošku víc fit.


Takhle krásně vypadá bílá hortenzie na podzim


A zatím se na mém stole začaly objevovat čistě vánoční látky! Jak se to stalo?! No, to právě bude asi tou zimou venku :) A tak vznikají první patchworkové pytlíčky...




... a také si to říkalo o hvězdu, jen co z ní bude... to zatím nevím :) Šila jsem "wonky star", kde cípy nejsou stejné, ale - jak říká slovník - rozviklané :). Opět skvělý způsob, jak upotřebit zbytky různých velikostí


A teď už to jen chce dát si teplý čaj v dobré společnosti :)


Přeji Vám příjemný pátek a ještě krásnější víkend! :)

Jola *

15 komentářů:

  1. Jolanko, ty Tvé patchoworky jsou nádherné. Tolik trpělivosti!
    Pořád jsem čekala to teplé září, ale místo toho jsme vytáhly rukavice. Škoda, sluníčko by bylo...
    Přeju brzké uzdravení Adámkovi.

    OdpovědětVymazat
  2. Čmuky kuky, já tu Tvou kombinaci látek miluji!!!! Vždy je to naprosto dokonalé. Opět vše čmankózně vymazlené:o). Vinšuji bérzké uzdravení. Fanfárový víkend plný pohody, páčko Míša!

    OdpovědětVymazat
  3. Witaj Jolu! Piękne są Twoje prace! Biedny Mały Dżentelmen z ospą - życzę szybkiego powrotu do zdrowia! I Tobie sił do pielęgnacji - ospa potrafi czasem bardzo wymęczyć chorego.. Dobrego weekendu!

    OdpovědětVymazat
  4. Joli krásné taštičky! Mrazíky mi spálily mojí jedinou fazoli, ach jo......

    OdpovědětVymazat
  5. Jolanko, mně se tvé čtverečky s dokonalým prošitím taky moc líbí, máš to pěkné! I hvězda je moc hezká! Ať je Adámek brzy zdravý!

    OdpovědětVymazat
  6. I love your sweet patchwork purses but your little wonky star has me in the mood for Christmas!! Oh no chickenpox! I hope Adamek is feeling better soon. Good thing you finished your crocheted blanket so you can stay warm and toasty :)

    OdpovědětVymazat
  7. Wszystko takie śliczne i moje hortensje ukochane, życzę ci bardzo by zimę przetrwały :))) no i świętami również u Ciebie zapachniało :)

    OdpovědětVymazat
  8. Paráda!!! Moc krásné kapsičky! No, mrazíky mě domrazily :o) vyrážím ráno do práce v šest a včera už bylo -1°C... vyměkla jsem a vytáhla flaušák... a odpoledne to bylo skoro na plavky :o) hezkou neděli, L.

    OdpovědětVymazat
  9. Brzy se uzdravte, pěkně tvoř a mám pro tebe domácí švestková povidla:-) Jak jen ti je asi předám?

    OdpovědětVymazat
  10. Jolanko, tvoje kapsička a Vánoce jsou fakt nádherné! A tu zahradu neřeš, příští týden má být hezky, všechno se stihne :o)
    Moc zdravím, Helena

    OdpovědětVymazat
  11. Joli, držím palečky, ať jste brzy fit .... neštovičky umí pěkně potrápit .... mě tedy ten mrazík taky hodně překvapil, muškátům dám poslední týden na oknech a pak už je asi taky schovám, nerada bych o ně přišla ..... Marki

    PS. To tvé "vánoční" tvoření je úžasné, krásné látky, kombinace i barvičky !!!!

    OdpovědětVymazat
  12. k.larko... děkuji za návštěvu! Ano ano, i u nás se přeskočila podzimní háčkovaná čepička a rovnou se nasadila teplejší pletená :)

    Anex... masz racje, opsa faktycznie meczy. Ale juz jest o wiele lepiej :) Dziekuje!

    Ajko... tu fazolku, kterou nesežrali slimáci? :) Neboj, příští rok se zadaří :)

    Jadziu... dziekuje! Hortenja naprawde sprawia mi radosc, wiec zobacze, jak uda mi sie ta w kwietniku. Mam nadzieje, ze wszystkie przetrwaja zime w dobrym stanie.

    Leni... počasí umí překvapit. Ráno mráz, odpoledne sluníčko... ale byl to krásný týden :)

    Dani... děkuji! :) :)

    Helenko... děkuji! :) Pomalinku ale jistě se vracím do procesu :)

    Marki... muškátky jsem už vyhodila :( Ale měla jsem jen převislé, ty přezimovat neumím. Už byly ale hodně unavené od těch mrazíků. A děkuji! :)

    OdpovědětVymazat
  13. Very cute pouches. I love the scrappy projects.
    Good luck growing your hydrangea

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. I've been trying to grow one in my garden, but haven't been very successful.

      Vymazat
  14. Joli, to je moc pěkná práce. Máš krásné látečky, obzvlášť se mi líbí to tvoje vánoční tvoření.
    Hezký večer Anny

    OdpovědětVymazat

Děkuji za Vaši milou návštěvu a krásné komentáře :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...