čtvrtek 11. srpna 2011

Dárková taška / Torebka na podarunek

V sobotu jdeme na narozeninovou akci našeho kamaráda. Bude tam ale i hafo dětí a jedno z nich uvidíme poprvé - tříměsíčního Tomáška. Trošku na poslední chvíli jsem si uvědomila, že nemáme žádný dáreček, takže proběhla blesková akce a nakonec došlo i na ušití dárkové tašky.

Použila jsem zbytky nádherných látek z dílny Roberta Kaufmana a z dílny Riley Blake Designs. Jsou to opravdu krásné látky a moc dobře se s nimi pracuje. Už jsem je použila na praporky pro našeho Adámka, pak jsem ještě ušila klobouček a nyní došlo na dárkovou tašku. No a zbyly už jen opravdu kousíčky, tak možná vhodné na drobné aplikace :-)

A tady malá fotodokumentace. Prosím, omluvte kvalitu fotek. Fotila jsem hned po došití, tj. v noci. Ale ono ani během dne by to nebylo lepší. Focení není moje silná stránka :-(

Dla zaglądających z Polski i nie tylko: torebkę szyłam dla koleżanki, a dokładnie dla jej trzymiesięcznego synka Tomka. Uwielbiam guziki, więc i tym razem nie brakuje jednego guzika - samochodzika. Torebka jest dwustronna, główna strona to samochodziki, w środku można oglądać wagoniki.

A začnu detailem - knoflík nikdy nesmí chybět :-)
Dokonce došlo i na prošití dna, byť jsem to ani původně neplánovala:
Díky vypodšívkování je taška oboustranná :-)
A tady je v celé své kráse :-)

Mějte se pěkně a předem děkuji za případné komentáře :-)




1 komentář:

  1. thanks for sharing information.
    purse work is excellent.
    click on this http://www.weaveron.com/.

    OdpovědětVymazat

Děkuji za Vaši milou návštěvu a krásné komentáře :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...