pondělí 4. července 2011

A mám hotovo :-) Šmoulí vesnička je došita!

Před časem jsem vkládala blog s fotkama, ale neprozradila jsem, co šiju :-) Tak teď už mám hotovo a mohu jít s pravdou ven :-)

Rozárka miluje malé hračky. Čím menší, tím lepší. A tak máme opravdu pěknou sbírku LPS zvířátek, což mě nyní dovádí k šílenství, protože Adámek se začal plazit a zjistil, že u Rozárky v koutku je to nejzajímavější. Jen dodávám, že malá LPS zvířátka mají něco malinko přes centimetr :-( No, ač nerada, pomalu stěhuji Rozárku do jejího pokojíčku. Na druhou stranu má tam klid, pouští si svoje písničky a nikdo ji neruší. Když potřebuje, příjde k nám do přízemí na návštěvu, zkontrolovat nás, co děláme :-) Také má docela pěknou sbírku Šmoulů. Nějaké získala z Kinder vajíček, nějaké jsme pořídili v hračkářství. V poslední době si s nimi hrála docela zajímavě... chtěla na A4 nakreslit jejich vesničku a u toho obrázku si dokázala u stolečku hrát celé dopoledne. No, máme domeček pro panenky, máme i domeček pro LPS zvířátka, ale občas mám takový pocit, že Rozárce postačí kus papírku, její pidi zvířátka a figurky a je maximálně spokojená :-)

Proto jsem se rozhodla vytvořit jí malou vesničku pro Šmouly, kterou si může zabalit na dovolenou nebo na víkendový pobyt u dědy a babičky. No, dnes vím, že vesnička nemusela mít jednobarevný podklad, ale naopak podklad z více látek sešitých dohromady, že cesta je moc široká a zabírá zbytečně moc místa. Musím ale říct, že šití a vyšívání mě začalo opravdu moc bavit. Miluji knoflíky a jsem takový sběrač a tak i na ně přišla řada :-) Zabrala jsem se do toho tak, že mě už brzdil manžel, jinak by Šmoulinka bydlela v pralese. Snad bych vyšila i Gargamelův hrad :-) No, vesnička by určitě snesla víc detailů, ale i s tímto výsledkem jsem spokojená. Záměrně to není ani čtverec ani obdélník, přeci žádná vesnice nemá ostré hranice :-)

Příspěvek vkládám večer, takže nemám foto s Rozárkou. Věřím ale, že bude spokojená. Ví, že něco chystám, ale představila jsem jí záměr trošku jinak. Tak doufám, že tohle ji opravdu překvapí :-) Syslí si jeden knoflíček s motýlkem, tak ten tam asi ještě došijeme.

Pokud mi zanecháte nějaké komentáře, budu jen ráda :-) Mějte pěkný večer a tady pár foteček:






2 komentáře:

  1. Hi Jolana,
    Your quilt is fabulous! I loved the smurfs when I was a little girl! Your spider is perfect too! Thank you for sharing this with me :o) I am happy to be your inspiration! Big Hugs from Canada,
    Laurraine

    OdpovědětVymazat
  2. Dear Laurraine, thanks a lot for your nice comment!! Have a nice day, Jolana

    OdpovědětVymazat

Děkuji za Vaši milou návštěvu a krásné komentáře :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...