pondělí 4. července 2011

"A je krásná"

Někdy asi v dubnu jsem se rozhodla ušít deku pro Adámka. Inspiraci jsem našla v časopise Marina, kde právě deka nese název "A je krásná". No, ušití základu mi šlo raz dva, asi za dva večery bylo hotovo. Pak se to nějak zaseklo. Zase někdo z naší rodinky omarodil a to je potom řetězová reakce... a došití deky se odkládalo. Nakonec jsem aspoň v rychlosti přiložila vatelín a spodní díl, prošila kol dokola, deku otočila, otvor zašila a bylo hotovo. Na pěkný okraj, na profi okraj, opět nezbyl čas :-( Včera jsem deku aspoň symbolicky prošila. Jednak jí to dodá nadýchaný tvar, jednak prošití deky prodlouží i její životnost. Jelikož nemám nebo možná mám, ale neumím použít, patku na patchwork, deku s tlustým vatelínem prošít prostě nedovedu. Výsledný efekt není hezký. Proto jsem toto prošití tak trochu vzala hopem a prošila jen několik čtverečků... jen pro efekt :-)

Praktičnost deky se již osvědčila. Chvíli sloužila jako hrací deka pro Adámka, potom pod ní lenošila Rozárka, nakonec se opět vrátila k Adámkovi, aby mu dělala teplý pelíšek během jeho stonání, dokonce i taťka se pod ní schoval :-) No, nebojím se, že by deka - další z mnoha - zapadla do šuplíku :-) Má své místo na gauči.

První fotečky - základ deky:


A tady už je konečně hotovo:



A náš nejmenší maroda - Adámek v pelíšku:

Pokud se vám deka líbí, budu ráda za komentáře, nebo jiné poznámky. Mějte krásný den, i když venku je opět deštivo :-(

Žádné komentáře:

Okomentovat

Děkuji za Vaši milou návštěvu a krásné komentáře :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...