sobota 2. července 2011

Háčkovaná růže

Přemýšlím, jak začít a prostě nevím :-) Jednoduše jsem propadla bloggeru :-) Dá se zde najít strašně moc šikovných lidí. Kolikrát večer usednu "jen na chvíli" a pak zjistím, že dvě hodiny brouzdám a klikám z jedné krásné inspirace na druhou :-) Takto jsem objevila i stránky velmi šikovné Conny a okouzlily mě její háčkované růže. K čemu všemu je používá ona, to nevím, ale zcela jistě se dají použít jako brož na kabátek, na kabelku, jako doplněk dárku... prostě jsem se musela inspirovat :-)

Neumím tak krásně fotit, ale snad aspoň maličko jsem vystihla svou novou pěknou brož :-) Rozárka si ji okamžitě chtěla připnout a díky tomu jsem zjistila, že brožový můstek nebude to pravé. Použila jsem tedy obyčejný větší zavírací špendlík a hned byla brož na světě. Už zdobí můj nejoblíbenější kabátek a Rozárce uháčkuji novou, jen asi maličko menší :-)

K samotné tvorbě toho není moc potřeba - příze, háček, jehla a nůžky. Já mám letité "made in USSR", dostala jsem je od rodičů na prvním stupni základky a ještě nikdy nebyly broušené. Stěhovaly se se mnou i po všech podnájmech a byly mi opravdovým pomocníkem - stříhaly opravdu vše: drátky i koberec :-)


Tady už je hotová růžička i s korálkem. Ten jsem si pořídila v Praze.
 

Tady zdobí Rozárku. Růžička má ještě brožový můstek, a proto tak nevzhledně klopí hlavičku

A tady už opravená s obyčejným zavíracím špendlíkem a na svém místečku - na mém oblíbeném kabátku :-)

Conny, děkuji za inspiraci! A vám všem, kteří jste nahlédli, předem děkuji za případné komentáře a přeji hezký večer ♥

1 komentář:

  1. Já se teď dala po dlouhé době taky zase do háčkování. Už mám 3 podobné kytičkové brože a jedno pouzdro na mobil.
    Já s blogem teprve pomalu začínám. Zvu Tě. Třeba ti padne do oka ;) Budu ráda za návštěvu a zapojení do soutěže. Právě na něm probíhá hra o náušnice z FIMA. Kreativně s Ladybird

    OdpovědětVymazat

Děkuji za Vaši milou návštěvu a krásné komentáře :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...