pátek 24. června 2011

Něco k snídani...

Mám mladší sestřenku, velmi šikovnou mladší sestřenku ☺ Krásně šije, dobře vaří... a před nějakým tím rokem mne lanařila na pekárnu. Moc jsem tomu nedávala. V blízkém okolí jsem neznala nikoho, kdo by ji měl a od koho bych získala bližší informace. Jen sestřenka mne zásobovala fotkama tady domácího chleba, pak domácího závinu, pak domácích rohlíčků... Nakonec jsme k nim zajeli na návštěvu a co nám bylo nabídnuto? Čerstvé domácí rohlíčky ☺ Bylo rozhodnuto, pořídili jsme si pekárnu, zásobili jsme se moukou, droždím, různými ingrediencemi a recepty ☺ Před třemi lety jsme poprvé během vánočních svátků neřešili stav čerstvého pečiva doma, nemuseli jsme se dohadovat, kdo půjde do obchodu vystát frontu kvůli několika rohlíkům či chleba ☺ Pekli jsme si sami a pekli jsme si dobře a pečeme dodnes ☺

Přijměte pozvání na malé vypečené houstičky ☺



Nabídněte si čaj, kávičku s mlékem... a ochutnejte ☺ Dobrou chuť!

Žádné komentáře:

Okomentovat

Děkuji za Vaši milou návštěvu a krásné komentáře :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...