pondělí 27. června 2011

Jsem a proto tvořím :-)

Rozhodla jsem se zase jednou udělat radost Rozárce :-) Doufám, že jí dělám radost často, ale tentokráte se chci překonat. No, mám chvilky, kdy si říkam, že "to" dodělám rychle, ať si má s čím hrát... pak zase příjde večer, kdy prosedím dlouhý čas u kompu a brouzdám po netu a hledám inspirace a naříkám nad svou nešikovností, ale i přesto jsem přesvědčená, že "to" bude opravdu dokonalé :-) No, snažím se. Práce mi jde pomalu. Pořád s určitými detaily váhám, na nějaké detaily čekám, na něco si netroufám, zkouším nové věci... takže zcela jistě vím, že z něčeho slevím, už teď vím, že jsem i na něco zapomněla :-(, ale už teď také vím, že "to" bude "dokonalé", protože zatím na žádné práci pro Rozárku jsem si nedala tak záležet. No, teď to zní divně, ale jen abych upřesnila... šila jsem jí kloboučky a samozřejmě jsem se snažila, ale byly podle střihu a šily se krásně, šila jsem jí sukýnku, dala mi zabrat, snažila jsem se. Šila jsem jí několik dek, které jí posloužily i jako pokrývky v létě, ale vždy to byl spontánní nápad a nastříháno, nařezáno během večera, sešito během týdne... I když s výsledky jsem byla vždy spokojená, šlo vždy o sešití několika dílů látek. Tentokráte má práce snad bude i o něčem jiném :-) A především moc doufám, že budoucí majitelka bude spokojená :-)

Tady pár foteček na ochutnávku :-)



Žádné komentáře:

Okomentovat

Děkuji za Vaši milou návštěvu a krásné komentáře :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...